Amata pienākumi:
– Pēcpārdošanas servisa nodaļas finanšu darbības ikmēneša uzraudzība (ieskaitot salīdzinošo novērtēšanu);
– Ikmēneša finanšu un KPI pārskata sanāksmju vadīšanu kopā ar holdinga nozaru vadītājiem un viceprezidentu;
– Veikt izvēlētās uzlabošanas darbības ciešā sadarbībā ar Finanšu nodaļu, Microsoft Dynamics AX komandu un Pēcpārdošanas servisa nodaļu;
– Rezerves daļu kontrole (krājumi, minimālie/maksimālie krājumu līmeņi, rezerves krājumu kontrole utt.) Eiropā un ASV;
– Pēcpārdošanas servisa KPI informācijas datu uzturēšanu un izstrāde;
– Nodrošināt optimālu rezerves daļu cenu noteikšanu visās Caljan struktūrvienībās;
– Ieviest cenu korekcijas rezerves daļām Microsoft Dynamics AX sistēmā;
– Vadīt ar finansēm saistīto darbību izpildes kontroli;
– Regulāri apmeklēt visas Caljan Pēcpārdošanas struktūrvienības dažādās pasaules valstīs.
Kandidātam nepieciešams:
– Augstākā izglītība finanšu vadībā, ekonomikā vai biznesa vadībā;
– Vismaz 2 gadu darba pieredze finanšu un/vai biznesa kontroliera, vai citā līdzvērtīgā amatā;
Pieredze ar finanšu pelņas zaudējumu analīzē, KPI analīzē un salīdzinošajā novērtēšanā;
-Darbs ar BI rīkiem un citām analīzes un pārskatu formām;
– Labas datorpasmes un prasme strādāt ar ERP sistēmām;
– Teicamas angļu valodas prasmes (C1,C2 līmenis) mutvārdos un rakstos.
Interesentus aicinām sūtīt CV ar norādi “BIZNESA KONTROLIERIS/-E”.
Caljan ir Dānijas uzņēmuma Caljan Rite-Hite meitasuzņēmums ar ASV kapitālu, kas Liepājā strādā no 2006.gada.
Caljan ražo specializētus konveijerus loģistikas nozarei, no kuriem lielākā daļa ir teleskopiskie konveijeri pasta sūtījumiem. Viens no kompānijas lielākajiem klientiem ir ASV kompānija Amazon.
Caljan nodrošina pilnu procesu no konveijeru projektēšanas līdz gatavam produktam, un 99,54% no visas saražotā tiek eksportēts. Galvenie eksporta virzieni ir Eiropas Savienība un ASV.